Európske hlavné mesto dobrovoľníctva Košice 2019  

V mestskom CALL centre pomáhajú dobrovoľníci

Magistrát mesta Košice funguje až do odvolania v núdzovom režime len s minimálnym počtom prítomných zamestnancov na zabezpečenie fungovania procesov samosprávy. Komunikácia s referátmi prebieha v tomto období telefonicky na linke CALL centra 055/6419 100 alebo mailom na pomoc@kosice.sk .

Mesto Košice zriadilo telefonické centrum aj ako linku pomoci pre všetky ohrozené skupiny obyvateľov. Poskytuje servis pre všetkých, ktorí potrebujú niečo vybaviť a informácie pre všetkých, ktorí potrebujú pomoc.

Denne sa na Call centrum s rôznymi otázkami súvisiacimi s mimoriadnou situáciou obráti niekoľko stoviek obyvateľov nielen nášho mesta. Na otázky odpovedajú pracovníci magistrátu a vo väčšine dobrovoľníci. Tí sa prihlásili na výzvu mesta o pomoc pri zabezpečovaní fungovania call centra. V súčasnosti sa ich v službách denne od 7. do 19. hodiny strieda viac ako 10. Telefonicky a mailom komunikujú s občanmi mesta, informujú o aktuálnych zmenách, odporúčaniach a opatreniach štátnych úradov, ústredného krízového štábu a Krízového štábu mesta Košice.

Môžete sa k nim pridať v prípade, ak chcete pomôcť minimálne 4 hodiny raz týždenne,  máte dobrý zdravotný stav, zvládate stresové situácie pri telefonickej komunikácii s klientmi a práca s počítačom vám nerobí problém, prihláste sa prostredníctvom tohoto formulára.